14 Haziran 2009 Pazar

TATESAL MİMİ


Sevgili Tatesal beni mimlemiş, güzel sorular valla:)
Soru 1- Kullandığınız Parfümün Markası
Cevap 1-Emotion (Fantasy) Kardeşim almış doğum günümde sevdim ve kullanıyorum
Soru 2-Kullandığınız Kremin Markası?
Cevap 2-Dermokil el kremi (Kil mineralleri içeriyor, elleri yumuşacık yapıyor, yaşlanmayı da geciktiriyormuş)
Soru 3- Şu an okuduğunuz kitabın adı?
Cevap 3- Bit Palas (Elif Şafak) .Elif Şafak'ın AŞK kitabını yeni bitirdim ve gerçekten tavsiye ederim, Bit Palas a yeni başladım bitince ancak tavsiye edebilirim:)




Soru 4-En son satın aldığınız 3 ürün nedir?
Cevap 4- En son olluşa güneş gözlüğü, Yukarda da yazdığım gibi kitap (Bit Palas) ve ve ve hergün sadakatle vazgeçemediğim alışverişim= ÇİKOLATA :)



Soru 5- En çok sevdiğiniz 3 dizi film?
Cevap 5- Bence de dizilerin suyu çıktı ama Yaprak Dökümünden sinir ola ola bende vazgeçemiyorum, düznli seyretmemekle birlikte Yol Arkadaşım ve Parmaklıklar Ardında
Herkese gönderiyorum:)

2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Teşekkürler canım!!!ne güzel cevaplamışsın...Kitabı kaydediyorum aklımda olsun!!!Sevgiler

Adsız dedi ki...

Çikolatadan bende vazgeçemiyorum.
Yaprak dökümünü bende izlerim ama bu aralar gıcık oldum. yarın zaten çok heyecan bölümü var.
cevapların çok güzel.