10 Mart 2009 Salı

PARAŞÜT MİMİ:)

Sevgili 3prenses ( http://3prenses.blogspot.com/) beni mimlemişti, parüşütle ilgili sorulardan oluşan bir mimle. Bende cevap veriyor ve Tatesal (http://tatesal.blogspot.com/) ve Mehbup a (http://mehbup.blogspot.com/) gönderiyorum:)
Cevaplayayım.
1-)Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?
Hep rüyalarımda gördüğüm şey:) Ama keşke hep rüyalarımda kalsaydı!!!
2-) Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?
Aaaaaaaaaaaaa:)
3-) Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?
Boğazını yırttın kızzzzz:)))

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Bagetin üstündeki tarihe baksa resmin yani.04.03.2009 o zaman yapılmış ve esimlenmiş,ancak yayınladım.Olsa tükan senin.Mime cevap vereceğim yakında....senin cevapların da çok güzel.....bye

TATESAL dedi ki...

Gelirsen bu gün yemekte ne var bende bilmiyorum....???Mime cevap vereceğim uygun bir zamanda.aYRICA;BLOXOO da RSS adresimi ekledim ama blog yazılarım görünmüyor acaba neden?

mehbup dedi ki...

Mime yakın zamanda cevap vereceğimde,iyi de benim yükseklik korkum var..sevgilerimle.

Gökhan Something Comic dedi ki...

yükseklikten korkmam ama sanırım avazım çıktığı kadar bağırırım =)))