2 Mart 2009 Pazartesi

FUNDA ŞİİRLERİ 5

güneş çekerken ışıklarını birer birer
soğuk ve ıssızlardayım bu akşam şafağında...
ezilip incinen yüreğim suskun
ve ellerim uzanmakta göz kırpan yıldızlara.
bir sesi özlüyor ruhum,
var olduğunu bilmediği.
bu gün, vefasızlığın doruğunda
ellerim boş,ellerim sitemli,ellerim dualarda.
hasret sana yüreğim, bir umutla.
ne olur sadece bir sen beni yıkma.
bak hava ne sıcak,
insanlar mutlu akşam karanlığında
oysa ben üşüyorum ruhum hasret sıcaklığına.
bir akşam üstü,
ellerimden uçup giderken mutluluğum
güneşin son ışıklarıyla,
hiç karanlık olmasa derim,
yakalamak için mutluluğu.
bırak batsın güneş
ben bu akşam mutluyum derim.
ama uzansam güneşe,
erişemediğim mutluluğa uzansam bir kere
belkide vazgeçerim!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben samet ablası cok güzel yazmssın kallbindeki hişleri yüregine sağlık keske herkes senn gibi düşünse:(