25 Şubat 2009 Çarşamba

FUNDA ŞİİRLERİ 2

Bir sabah açtığında kapını
Kırmızı bir gül bulacaksın birtanem
Kapının koluna iliştirilmiş
Tutmazsan düşecek , eğreti
Benim sevgim gibi..
Bülbülün uğruna yandığı
Aşkına ağıtlar yaktığı
Kanını akıttığı
O kırmızı gülü..
Onu kokla birtanem
Kokum onda saklı
Yüreğimin onda goncası..
Güle verdim mutluluğumu
Melankoli bende kaldı
Tebessümü ekledim taç yapraklarına
Hüzün yüreğimde kaldı
Mutluluğumu sundum onunla sana
Ve gülü bıraktım kucağına
Sevdam onda saklı

3 yorum:

TATESAL dedi ki...

ÇOK ROMANTİKSİN TATLIM...

Adsız dedi ki...

Çok samimiyetle yazılmış hüzünlü bir deneme.
Çok beğendim sevgiler.

http://bennkimim.blogspot.com
namı diğer orguknit

Şair Degilim dedi ki...

Bir gül gibi hayatınız gül yüzünüzden gülümseniz gül dikenlerinde cefanız gül goncasında sefanız eksik olmasın güzel bir duygu seli farklı bir yaklaşım...